But I´m still aint losin'

Då har man tränat idag med, heeelt underbart :D Igår missade jag dock Soffan och Lirran som jag hörde också var på friskis samtidigt. Lite synd! Det är så jäkla gött att träna, helt sjukt. Och vad man mår bra efteråt. För visst kan det kännas riktigt tungt ibland att fatta beslutet att gå till gymmet, ibland känns soffan eller sängen så mycket mer lockande.

Och som sagt så är ju resan bokad nu också, ge mig Turkiet, ge mig värme, ge mig goda drinkar och en underbar vecka med världens bästa Hampus :D

Nu blir det Tacokväll och film: Bedtime stories. Har sett halva och var inte särskilt imponerad. Men vem vet, den andra halvan kanske överraskar.

/ESJ


Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller med dig där om att det lockar mer att ligga kvar i en skön säng eller soffa isatället för att träna, men oj vad skönt det är efter man har tränat :) Längtar till lördag! :D Ha en bra dag!

2009-08-13 @ 12:08:04
Postat av: Elin

Det har du väldigt rätt i Jenny :) Ska bli såå kul på Lördag :D

2009-08-14 @ 14:46:25
URL: http://elinsonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0