Feber & Twilight-abstinens

Uscha för att vara sjuk, jag vet jag låter gnällig. Men det är verkligen jobbigt. Man orkar ingenting, rummet ser ut som fan för att man inte orkar städa, man är gnällig (förlåt för det älskling, och tack för att du står ut).

Tidigare idag var jag på viskan med Lisa, så mysigt. Men då mådde jag bättre och hade ingen feber. Efter maten/fikan gick vi i stan ett tag o kika i affärer.
Ikväll blir det myskväll med Hampus. Så väntar på honom nu medans jag myser i min Venice Beach tröja från LA. Älskar den! Lägger inte upp några andra bilder, med tanke på hur jag ser ut¨ just nu.

Btw, har världens Twilight-abstinens, vill se, läsa om Cullen & Bella. NU. Måste köpa den sista boken imorgon, så jag klarar mig till 20 Nov.



/ESJ

Kommentarer
Postat av: Emma

HEJ SÖTNOS!

Wooh, gud va det har varit tråkigt utan internet och inte haft möjligheten att kunna snacka med dig! Shit man! Saknat dig for real! Hur är det med dig? Allt bra? Hänt nå nytt? Ledsen att jag frågar så mycket, känns som att jag missat jääättteee mycket!!



Puss på dig :*

2009-08-21 @ 18:40:58
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0