MFC <3





Jag var i hallen idag vilken var skitskoj! Roligt att köra lite igen. Men minnena från gamla A sr och meriterna gör det för svårt att börja i ett helt nytt A sr lag. Och en stor del av det jag älskar/älskade med cheer var DET laget. AVåra bra perioder, våra dåliga perioder, namnen på våra byggrupper, dagar då vi bara bestämde oss för att sätta ett visst bygg...
Sen finns de inget som säger att de kommer gå sämre nu, men den sammanhållningen och den styrkan som lag var inget vi hade de första åren. Det växte fram och sista året var vi oslagbara på den fronten.

Fick erbjudandet att trya för coed också, men det kommer jag antagligen inte att hinna om jag ska jobba. Vilket måste gå före. Kanske coacha i år igen? Hade Helena varit kvar hade det varit självklart, men det lär inte heller bli samma sak. Gud vad jag låter negativ, men det är inte så det är. Det är DET som gör det så svårt. Att det fan är omöjligt att sluta, det är som en drog...Speciellt MFC, It´s always a part of you.

Sen var det ju det här med att sluta på topp...

/ESJ

Kommentarer
Postat av: evve

sant gumman. dom tiderna va helt underbara<3

2009-08-26 @ 22:12:25
URL: http://evelinam.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÄSCH, SLUTA INTE! PICK COEEED:D ♥♥

2009-08-31 @ 23:45:03
Postat av: Nikki

saknar dig gummmmamaaan

2009-09-05 @ 03:13:49
URL: http://metrobloggen.se/NIXY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0