Onsdag

Idag har det varit jobb hela dagen, underbart att veta att man tjänar pengar. Då har jag inga problem med att jobba, i alla fall inte när jag är i det ekonomiska läge jag är. = Inte sådär väldans mycket pengar. Kan det vara pga en viss Turkietresa? Men oj vad värt det.

Imorgon blir det fika med tjejerna :)Ska möta upp Mickan, Alex och förhoppningsvis Lisa efter jobbet. Åh, ska bli mysigt. Dom är ju bara för bra de dära.

Blev btw inget Jönköping för Lisa, och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var lättad. Jäklar vad jag skulle sakna henne om hon flyttade ifrån mig nu. Har fasen bott 5 min från henne sen vi träffades, dvs i 18 år ungefär. Så denna flytt kom allt lite plötsligt. Jag är glad att ha henne kvar :)

/ESJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0