The best of us can find happiness in misery



Har jobbat på ett nytt jobb idag, får nämligen lite småjobb med tanke på att jag är anställd på ett bemanningsföretag. Så blir lite deltidsjobb där och där, men samtidigt skönt med variation. Idag har jag varit på H&M och registrerat olika ordrar och gjort lite annat arkiveringsarbete, rätt roligt faktiskt. Så imorgon ska jag dit igen 8-16.

Vaknade dock med världens halsont imorse, vilket gör att jag inte har kunnat träna idag. Vill ju inte bli sjuk till Turkiet så jag bosatte mig i soffan så fort jag kom hem, och här ligger jag kvar. Man blir rastlös av att inte träna, men det är väl sånt man får ta. Har suttit och kollat lite kläder idag istället, hittade bland annat den här skitsnygga glitterjackan från H&M. Give me! Dyr dock.

Nu kommer snart Hampus hit och vi ska äta tacos. 10 månader idag <3

/ESJ

Kommentarer
Postat av: karro

Jag använder silverschampoo det 1 gång i veckan när det är orangea typ men sen kan man ju ta det varannan vecka och så för på flaskan står det en gång i månaden :)

2009-08-19 @ 11:09:19
URL: http://blondofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis till er gumman :) <3

2009-08-20 @ 15:54:14
URL: http://evelinam.blogg.se/
Postat av: Elin

gött att du fått ett nytt jobb :)

jackan är grymt snygg! och grattis till er :*

2009-08-27 @ 21:49:30
URL: http://elinternander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0