There’s only one place I gotta be, with music all over me

Det har varit en seg Söndag som resultat efter en rolig lördag. Men man mår väl som man förtjänar antar jag ;). Gårkvällen började hos Mickan men lite folk, grymt kul :D Måste göras om snart. Sedan drog vi oss ner till swing, där träffade jag Anna, det var så längesen så det var väldans roligt. Efter att ha besökt donken tog jag och Hampus en taxi hem till sängen.

Idag har jag jobbat, och gissa om det var tungt att gå upp idag, men men, vad gör man inte? Nu ska jag snart iväg till Hampus och titta på matchen med hans familj som jag inte träffat på evigheter känns det som, ska bli trevligt! Är dock sjukt trött så lär väl somna i soffan ganska snabbt.

Jag och Hampus har kollat upp lite resor och nu lutar det åt att vi åker till Tunisien i slutet av Augusti. Lite sol, bad och avkoppling kommer bli helt underbart.

/ESJ

Kommentarer
Postat av: Elin

svar: tack :D hehe ja, man får aldrig nog!

2009-08-02 @ 21:54:45
URL: http://elinternander.blogg.se/
Postat av: Lirran

Elin när du jobbar får du ju komma och äta hoss mig på lilla matstället :)

2009-08-04 @ 07:31:32
URL: http://linneabenktson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0