Utmaning

Ja, va fasen har jag gett mig in på? Mötesbokare. Men oj vad jag är peppad för att göra det här bra, det är lite lite lite likt ett säljjobb med tanke på att du ska få folk att boka in tider,vilket inte är helt lätt. Men första dagen på jobbet gick rätt bra, och de var nöjda med mig så det var bra. Har en grymt bra jobbcoach också, han peppar mig konstant och det kan jag behöva inför det här jobbet. Utmaningar är brabrabra!

Ikväll blir det bara en myskväll med mamma & Hampus, så himla skönt. Så nu grillar vi och senare blir det film och godis (som jag har längtat, nu ska jag SYNDA, mahaha)

Ha en kanonkväll.

/ESJ

Kommentarer
Postat av: JasmineLinde

Eller hur :)



Lycka till med det nya jobbet ;)

2009-08-08 @ 14:00:00
URL: http://jasminelinde.blogg.se/
Postat av: JasmineLinde

Oj det lät inte helt lätt. Men lycka till med det jobbet :)

2009-08-09 @ 19:27:38
URL: http://jasminelinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0