En tidig kväll

Hade en väldigt mysig lunch och julshopping med Lisa innan, och vi fick gjort lite inköp. Kalasbra! Även lite saker till oss själva, hehe. Har fortfarande några kvar och köpa till så det tror jag jag tar när jag, mamma och pappa åker till Göteborg.

Men shit vad jag är trött efter denna dagen. Jag vet inte om det var körlektionen eller dagen på stan, eller kanske tennisdagen igår? Är i alla fall hur trött som helst så det blir en tidig kväll för mig. Ska jobba imorgon 8-17 så då är det bäst att jag är pigg.

Nu blir det ett mysigt bad för mig, ska nog tända lite ljus och spela Super mario innan jag somnar. Älskling kommer hit med.

/ESJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0