Innan mörkret faller

Nu är jag trött, har i princip däckat i soffan hos familjen Bogsjö.

Men idag har jag ju varit duktig och både jobbat och gymmat, jag & Lisa ska  bli duktigare på det där med tränings. Nyårslöftet 2010. Den som lever får se, men I think we can do it. Det är så mycket lättare när man har någon som drar med en dom dagarna man inte orkar.

Jäklar vad halt det var idag. Och jag som tycker det är läskigt när man inte har kontrollen. Nej, det är inte roligt att sladda, förr eller senare åker man av, tro mig. Idag var det ju en dödsolycka också, hemskt. Hoppas det är liite bättre imorgon när jag ska åka till jobbet kl 05.15. (alldeles för tidigt).

Nej, nu blir det sängen. Två dagars jobb kvar år 2009.

/ESJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0