Tacos

Nu ska jag möta upp Hampus så ska vi åka och handla tacos till ikväll. Det blir mys! Ska bli så skönt att bara lägga mig framför en Johan Falk film och mysa med mitt hjärta.

Hade en kanonbra jul btw. Bilder på julklappar kommer imorgon, jag är i alla fall hur nöjd som helst. Min juldag var, hm, inte som jag hade tänkt mig. Men hur rolig som helst:D Har så sjukt roligt med mina vänner och min pojkvän. Ni är bra. Fan-fucking-tastiska.

Jag börjar nästan längta lite till nyår, trots min fruktansvärda huvudvärk jag vaknade med imorse. Nyår kommer bli jättebra, känns skönt att ha planerat lite i alla fall. Kan det bli dåligt när man får fira med fina vänner?

/ESJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0