Top of the world

Ojojoj. Vilken bra kväll det var igår, härligt! Började med en förfest me väldigt skiftande musik. Men när vi hade kontroll över ipoden var det party! Det var så roligt att träffa vänner jag inte sett på länge, som till exempel Carro & Elin. Hade Britney-snack med Mia, vilket alltid är peppande, med Jassi där hade det varit fulländat :D! Men hoppas du hade en trvlig kväll i Gislaved, och att jobbet gick bra :)
Efter förfesten drog vi ner till Swing och drack Mojios och dansade! Mojito är storfavorit hos mig btw.

Idag har jag jobbat några timmar och efter det gick jag hem från jobbet, vilket är en bit. Nu har jag precis duschat och sitter på balkongen med älsklingen och käkar vindruvor. Ikväll blir det myskväll med mamma och pappa, lite god mat och film.

Ha en fortsatt trevlig dag allesammans.

/ESJ

Kommentarer
Postat av: Elin

det var trevligt att träffa dig också elin! :)

2009-07-26 @ 21:36:10
URL: http://elinternander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0