Söndagar är mysiga

Trots huvudvärken jag vaknade med imorse så gillar jag Söndagar. Dessutom var det värt det, hade riktigt trevligt igår med bra människor! Började förfesta med tjejerna, Hamps & Lyran, sedan drog vi vidare till Jassi som skulle firas.

Dagen har spenderats framför mitt nintendo wii och Zelda! Sådär lagom till kvällen har huvudvärken släppt och jag ska spendera kvällen i soffan med älskling ocg god Kina mat.

Var vid Amandas grav idag också. Det känns fint att tända ett ljus för dig, samtidigt som allt jag vill är att ha dig tillbaka. <3

/ESJ

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad bra=) Kram

2009-11-02 @ 07:33:30
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0