We´re the only ones

Ojojoj. Hade en riktigt bra kväll igår :) Är inne i en bra partyperiod känner jag, haha. Träffade många vänner igår som jag inte sett på ett tag och det är aldrig fel. Dessutom röjde jag och tjejerna loss på dansgolvet, det är ju så det ska va!

Har kommit på att jag fyller 20 år om typ en månad. Och det där att fylla 20 är ju fasen stort ju :) Måste börja planera något. Tänk vad skönt att kunna gå till systemet själv och köpa vad man vill ha. Vilken frihet! Jag vet i alla fall att jag vill ha en 20 års fest med mina fina vänner och massa dans och party. Får se vad det blir.

Nu ska jag vara lite duktig och städa mitt rum och göra det lite adventsmysigt! Jag älskar att det börjar bli lite julstämning. Julen kan vara det bästa på hela året.

/ESJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0