En fredag som inte känns som fredag

Idag har jag varit och lunchat med Lisa! Var mycket trevligt. Vi bestämde oss för att shoppa lite så det blev dessutom ett par skor och varsitt coolt armband. Skorna är från skopunkten och är perfekta till partykvällar nu i vinter, dessutom är dom sköna. (och vi kom fram till att det är viktigt, haha). Det är ju skitbra att gå till skopunkten med någon kompis eftersom att man får ett par skor 50% billigare om man köper två par.




Mitt shoppingsug jag haft ett par veckor nu är lite mer tillfredställt, skönt. Dock innebär det även några hundralappar fattigare. Inte bra!

Min älskling kom ju hem från London igår. Han hade med sig några helt underbara grejer som jag kan ta kort på imorgon. Bland annat en paljettkofta och underbara strumpor :)

/ESJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0