Inredning & baksmälla

Riktigt så illa är det inte, mår faktiskt ganska bra idag lite huvudvärk bara, och det överlever man ju. Hade en bra kväll igår, tråkigt dock att man inte får uppleva utelivet på riktigt förrän man fyller 20 här i Borås. Nej, jag är inte nöjd med utbudet som finns nu för oss som är under 20.

Jag & Hampus började dagen med att "fira" kanelbullens dag (bra ursäkt till att äta kanelbulle :D) på viskan. Det var mysigt! Nu inreder jag mitt rum lite, förändrar och gör planer. Det kommer bli bra!
Älskar förresten mitt nya hår, inte jättemycket förändring men känns mer höst med bruna slingor i mitt blonda hår.

Snart kommer mamma & pappa med mat, är så jäkla hungrig. Sen sa jag & Lisa till Borås arena för att avnjuta nära IFE krossar AIK (förhoppningsvis). Ska bli så skoj :D!

/ESJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0