The end of the week

Gud, vad långsamt den här veckan har gått. Och dessutom har den vart otroligt känslosam och en såkallad "uppochnervecka" för mig. Det har varit både tårar och skratt och jag blir så jäkla trött av att vara på sånt humör, så känns faktikt riktigt skönt att veckan är över så vi kan börja en ny.

Nästa vecka kommer bli bra! Jag & Hampus har lite roliga grejer inplanerade (han försöker få in att lära mig spela tennis på schemat). Och höjdpunkten på veckan är ju Jasmines 19-års fest på Lördag. Ska bli SÅ roligt att dansa och festa med vännerna.

Hejdå v.43.
Hej v.44!

/ESJ

Kommentarer
Postat av: evve

du vet ja finns här om you need to talk <33

2009-10-26 @ 04:42:04
URL: http://evelinam.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Jobbigt när det är så mycket upp-och-ner... Hoppas att det blir bättre nu :) Jag har en känsla av att den här veckan blir bra. Och bra att du är laddad för lördag. Det är jag med! WOHO :D

2009-10-26 @ 11:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0