Tungt, och heja Malta

Jag vet, jag är uppe sent. Men har varit lite halvt delaktig i att skapa en facebook grupp. Som det tydligen ska stå i tidningen om någon dag. "Vi som streakar om Malta spöar Portugal".

Ja, för fan vilken orättvis (ur en svensks ögon) och tung förlust det var idag mot Danmark. Chansen att vi får spela VM är inte så stor. Det finns en chans, men det är liten. Nästan obefintlig. Det lag som kan fixa så att vi har en chans är väl Malta. Portugal måste nämligen förlora mot dom på Onsdag. Och jag har svårt att tänka mig att det laget inte krossar Malta. Men hoppet finns, och det ÄR verkligen det sista som överger Sverige nu.

Såå, Heja Malta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0