Arbetslösa dagar

Jaa, visst är det tråkigt??!
Men jag tycker ändå jag lyckas fördriva dagarna rätt bra. Som tur är så har jag körkortet som prioritering nu så det måste jag ju i princip sysselsätta mig med. Sen har jag och Lisa köpt årskort på friskis så då kan man ju går där hur mycket man vill, skönt!

Dock hade jag planerat in ett aerobic pass idag men otur som jag har så har det blivit ändrat till ett skivstång pass, vilket inte var riktigt vad jag hade tänkt mig! Så jag får väl dra till gymmet idag eller något.

Har en bästa vän som fyller år imorgon också, så det ska fixas lite saker till det, och sen ska jag förbi min frisör och prata med henne.

Som sagt..Jag har att göra.

/ESJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0