Beauty

Det är så jäkla skönt att vara brun, tills man flagar bort det!
Ja, usch nu har jag börjat flaga, det är så tråkigt. Men som tur finns det ju sätt att bromsa det något. HUDLOTION! :)

Haha, det hjälper inte sådär jättemycket när man redan börjat flaga, men det är alltid något. Så nu smörjer jag in mig som bara den. Älskar Bodyshops body butter! Ska köpa en ny imorgon, men kan inte bestämma mig för vilken lukt bara. Men det lutar åt pink grapefruit. Coconut doften är ju en klassiker men den känns så somrig, vill ha något annat nu till hösten.

Här är förresten mina favorit produkter som jag använder


1. Sebastian Potion 9 (silkesdroppar till håret som gör att det inte torkar ut)
2. Body butter
3. Kerastase värmeskydd till håret

/ESJ



Kommentarer
Postat av: Lirran

Tack nu har jag fått mit körkort klara uppkörningen idag !! :)

2009-09-15 @ 14:24:09
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0