Kinamat & massa bra på TV




Mitt fina arband från H&M

Detta har definitivt varit en slapparsöndag, har inte brytt mig om att göra särskilt mycket vilket har varit sköönt! Är fortfarande skittrött, haha, så blir nog tidig läggdags idag. Har dock ett fullproppat tvschema jag ska ta mig igenom först, underbart :).
Hampus är på väg hit och jag, han och mamsen ska käka kinamat (visst är det gott dagen efter man har partajat?), sen blir det som sagt att slänga sig i soffan och spendera kvällen framför tv:n. Love it!

Idag ska jag se:

19.00 - Top model 12
20.00 - Ensam mamma söker (lite småroligt)
21.00 - Kommisarien och havet (FILM)

Ha en bra Söndagskväll allesammans!

/ESJ

Kommentarer
Postat av: evve

fint armaband :D ja kan köpa ngt smycka till dig här om du vill el ngt annat, finns massa bra för bra priser .. hörs imån gummsan love you :) <3

2009-09-14 @ 00:01:20
URL: http://eveinam.blogg.se/
Postat av: Hampus

Gott me kinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2009-09-14 @ 17:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0