Morgonblogg

Nu är jag vaken och suuuperhungrig!! Funderar på att strunta i frukosten och äta lunch med Hampus när han kommer hem, ja så gör jag. Om jag orkar vänta så länge.

Igår kom vi hem från en väldigt bra och välbehövlig helg i stugan. Jag vet inte hur många gånger jag sagt det nu, men jag älskar det stället. För det första så sover jag helt underbart skönt där, och sen är det så lugnt och skönt. Ett sätt för mig att andas. Och så hälsade vi på farmor och farfar med, trevligt!

Så jäkla dumt att jag glömde ta med träningskläder hit (till Hampus) igår, nu måste jag åka hem och hämta och sen ta mig till gymmet. Omständigt, men nödvändigt. Ska bli så skönt att träna!

Just det, jag och Hampus ska söka ett jobb tillsammans idag. Jag tror dock inte att man ska leva tillsammans OCH jobba tillsammans, men det här gäller bara en månad så det ska bara bli roligt :D Rätt så annorlunda, men spännande jobb. Hoppas vi får det!

/ESJ

Kommentarer
Postat av: evve

vad för jobb ? :D <3

2009-09-28 @ 22:18:32
URL: http://evelinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0