No one sleeps when I´m awake



Maja i the sounds är grym! Har suttit och lyssnat på dom en del idag, många bra låtar. Dessutom är det nog det roligaste minnet från Peace & Love, bortsett från Lasse & Thåström då. Bra bra bra!

Dagen började med en körlektion på Asplunds, där jag även träffade Soffan :) trevligt!Sedan var det tänkt att jag skulle träffa Alex & Mickan ikväll men jag bestämde mig för att stanna hemma i soffan och äta apelsiner och dricka te. Antagligen bättre för kroppen, men inte roligare :P

Nu kommer det snart upp lite bilder från Turkiet här på bloggen, jag vet bara hur mycket ja kommer längta tillbaka när jag tittar igenom dom. Därför har dom inte kommit upp än, haha.

/ESJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0