Guess I let you get the best of me

Nu har jag och mamma städat lägenheten hela dagen känns det som! Men fint blev det :) Imorgon ska vi ha påskmiddag med hela familjen så då är det ju roligare om det är städat.

Nu ska jag åka till älsklingen och bara ha en myskväll. Inte för att jag är särskilt bakis sen igår, men en kväll med film och tacos passar ändå mig perfekt just nu. Först ska jag ta vägen förbi hemmakväll och lämna tillbaka lite grejer jag "lånade" igår. Jag tog mig rättigheten till alldeles för mycket, haha! Så roligt och internt. Jag ska hyra en film också, The box here I come.

/ESJ

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack <3 jaa det va riktigt roligt. det gör vi om snart!

2010-04-05 @ 13:15:36
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0