I´m kind of busy

Ojojoj vilka roliga partykvällar jag har haft den här helgen! Skulle ju lagt upp bilder igår men jag hann inte med det så jag får ta allt på samma gång nu. Ett härligt partyinlägg blir det.

Från i torsdags när vi förfestade hos Hampus. Jag hade väldigt roligt på förfesten, det blev tillslut ganska galet. Efter förfesten drog vi till x&y och dansade loss på dansgolvet tillsammans med gamla klasskompisar. Underbart!








Sen blev det påskafton och jag bjöd hem lite vänner hit, vi satt på min balkong och grillade, drack, dansade och hade hur roligt som helst. Först var det bara jag Lisa & Pappas som satt och hade det trevligt, supermysigt. Sedan kom de andra brudarna och vi partajade tills halv 12 då vi drog in till Harrys.







TACK för en kanonhelg allihopa :)

/ESJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0