Jag är hög nu sen den dagen när du kom





Idag när jag vaknade hade jag fortfarande väldigt ont i huvudet (har haft det i tre dagar nu), så jag sjukanmälde mig från jobbet då jag ändå inte skulle ha gjort något bra jobb. Dagen har mestadels spenderats i sängen och nu känns det lite bättre.

Solen lyser över Borås och det är mer än bara underbart! Hampus har kommit hit och vi sitter på balkongen och njuter av solen. Har köpt min biljett till Lasse i sommar, jag LÄNGTAR! Att stå och sjunga med till hans musik live är något utav det bästa jag vet. Nu sitter jag och tittar i min favoritbok, 112 sånger, det ska jag fortsätta med ett tag.

/ESJ

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Blev det lördagen den 17:e nu? :)

2010-04-09 @ 22:43:43
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0