Meet me half way

Jäklar! Dagen har gått hur snabbt som helst. Det brukar alltid finnas någon lite jobbig period på jobbet men idag kan jag inte komma på en enda. Hur positivt är inte det?

Nu längtar jag till helgen och den är snart här, hur bra som helst. Löning dessutom så i helgen blir det partaj, min vän Alexandra fyller 20 så det ska ju såklart firas! :) Ska bli roligt att träffa tjejerna igen då man inte ses varje dag som på skoltiden. Kan bli hur galet som helst.

Nu ska jag sova så jag är hyffsat pigg imorgon. Pratade med Jasmine innan så nu somnar jag med ett leende, kommer bli en grym vår/sommar!

/ESJ


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Keep up the smile! That is what life is all about! :) Hörs snart igen babe! PUSS

2010-04-21 @ 22:05:33
Postat av: Mikaela

Aha okej. Men ni har bokat resan och så eller?

2010-04-22 @ 19:23:43
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0