Shopping är en jävligt bra tröst



Hampus är i fast i München pga det jävla asmolnet. Mitt i min saknad gör jag allt för att få tiden att gå lite snabbare, han är hemma senast tisdag. Wiho!

Tröstshoppa är grymt effektivt. Fick tag i den här skitsnygga jackan/tröjan idag plus en fin kavaj, men jag är på riktigt helt såld på tröjan. Tog även en fika med Jasmine imorse, det var mer än välbehövligt. Sen träffade jag på lite andra vänner på min shoppingrunda så det var roligt.

Nu ska jag ta tag i att städa mitt rum. Hade tänkt och göra det tills Hampus kom hem men nu har han ju inte gjort det och jag har heller inte städat. Det är nog dags nu.

/ESJ

Kommentarer
Postat av: Jasmine

LOVE IT!

2010-04-18 @ 14:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0