Away

Jag är trött på att behöva undra vart ditt gamla jag tog vägen. Den som inte skulle struntat i och höra av sig när den lovat. Och den som inte säger en sak en dag och en helt annan nästa. Jag orkar inte bry mig.

Håller på att packa nu, ska till farfar och farmor snart. Vi stannar tills imorgon och det ska bli skönt. Tar med mig några böcker, bra sånna. Nu ska jag till gymmet. Hörde att det inte var bra att träna dagen efter för hjärtat, eller rättare sagt jag läste det på en skylt inne på systembolaget. Men det har gått jättebra innan så jag fortsätter!

/ESJ

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vad du är duktig på att blogga! Jag måste bli bättre på att uppdatera. Senast jag skrev var i förrgår. Inte bra! Tack för senast i alla fall :) Det var en, hmm, intressant kväll, haha :) Love you!

2010-02-06 @ 10:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0