Chokladbollar

Finns det något som r så himla gott och så simpelt att göra? Det är ju fasen farligt att det går så snabbt. Hampus kom med idén för ca 10 min sen och nu har vi precis ställt in dom i kylen :D

Mår sådär och har gjort hela dagen så har bara ätit soppa hela dagen. Det enda jag velat ha idag. Var ju även duktig och jobbade idag även om jag inte kände mig helt 100 (är det duktigt eller bara dumt?). Jaja, nog om min sjuka, förhoppningsvis blir det inte värre. Nu ska jag & Hampus se lite på Magnus Betnérs show från förra året. Han var GRYM igår.

/ESJ

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Krya på dig! Så du blir bra tills nästa helg :)

2010-02-12 @ 21:31:16
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0