Dina ögon var ett fritt fall varje gång

 

Här kommer lite crappy bilder på mig just nu. Ska börja med att säga att jag hade en sjukt rolig kväll igår när vi firade Hampus. Vi började med tre-rätters och en härlig förfest. Sen blev det x&y men där kände jag att min kropp inte orkade mer. Speciellt inte min hals. Iprenen slutade verka och jag & Hampus åkte hem efter ett tag. Men FAN vad roligt jag hade!

Idag mår jag ungefär som jag ser ut att må. Trött, typ ingen röst och huvudvärk. Ska sätta på Walk the Line nu och ta en kopp te. Har hört att filmen ska vara väldigt bra så det blir nog perfekt. Bilder från kvällen kommer och även ett grattis i efterskott inlägg tillägnat min fina pojkvän. (för att jag hade feber och orkade inte blogga igår).

/ESJ

Kommentarer
Postat av: Hampus

Tack älskling! =D

2010-02-21 @ 15:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0