Garderobrensning!

Nu har jag spenderat eftermiddagen med att rensa mina garderober! Jag har en där jag har allt jag använder, men även en där jag hade massa galmla saker. Dessa är nu ute! Skönt, för det behövdes verkligen. Men jag tänkte att jag skulle skänka bort det istället för att slänga, jag menar det är ju bra kläder. Det är bara inte jag längre :)

Har även köpt en del smyckesdelar idag, så imorgon blir det att sätta sig och pilla lite med det. Jag har börjar få en hel del idéer!

Kvällen kommer spenderas hos mitt hjärta, hjärtat med stort H. Världens bästa.

Ha en bra kväll!

/ESJ

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Härligt att ha rensat ut allt man inte behöver! Ska nog också göra det i helgen tror jag. Behövs hos mig med kan jag säga! Och jaa resan bara måste bli av. Vi skulle ju ha så himla kul. Vi får väl ses någon dag ja och prata ihop oss :)

2010-02-02 @ 21:36:17
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/
Postat av: Hampus

Duktigt!!

2010-02-03 @ 23:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0