Headlines


(bilden tåls att lägga upp igen)

Imorgon, eller snarare i natt, åker min fina vän Jasmine till USA. Jag ska alltså ha två av mina bästa vänner på andra sidan jorden, det kommer bli tungt. Fast det är skönt. För jag VET att jag kommer tycka det är jobbigt när hon väl åker, och jag kommer sakna henne jätte mycket, men jag vet även att när hon kommer hem kommer vi ha så roligt. Galna utekvällar, mysiga peppkvällar och samtal i tårar för att få stöd hos varandra. jag älskar det.

Ha en jättebra resa nu så ses vi om 3 veckor <3

/ESJ

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Om mindre än en halvtimma lyfter mitt plan! Vad skönt att läsa ditt inlägg innan jag går på. Jag skickar sms till dig under dagen. Även om jag längtar något otroligt till USA så längtar jag jättemycket tills jag kommer tillbaka. Vi har så mycket bra framför oss nu (: Tack för allt Elin! Jag älskar dig. Jag ska njuta för både dig och mig. Vi hörs. Såklart :)

2010-02-22 @ 05:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0