Hemma från jobbet

Kom precis hem från jobbet. Eller hem och hem, hem till Hampus rättare sagt. Min alldeles underbara pojkvän gör fruktsallad till oss just nu. Jag är ju lite krasslig så en dos vitaminer lär jag ju bara bli bättre av!

Fan. Skulle träffat Jasmine idag. Men så ringde dom från jobbet och i nuläget går det ju inte att tacka nej till sånt, tyvär. Hur gärna jag än ville. Men hoppas vi kan klämma in en träff imorgon istället. Hon åker ju fasen snart, långt bort. Min soulmate. Men vi har lite planerat innan dess så det är bra :)

Ska gå ner till Hampus nu. Bloggar när jag kommer hem sen!

/ESJ

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Ja attans att det inte blev av idag. Jag hoppas på imorgon :) Jag saaaaaknar dig! <3<3<3 Längtar till måndag vilket fall som helst ;)

2010-02-11 @ 19:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0