I turn my back to theese moments of doubt

Eftersom att jag "måste" använda min andra dator nu så passade jag på att lägga in lite gamla bilder. Jag vill verkligen tillbaka! Till både Paris & USA. Tiden där var fantastiskt.
Har suttit och läst Ego Woman av Carolina Gynning en stund, hon är så jäkla bra! Är snart klar med den och det första jag ska göra när jag är klar är att springa med den till Jasmine :D Den är ett MÅSTE.

Snart fyller mitt hjärta år också. Då blir det fest för att fira honom såklart, ska bli så himla roligt. Jag LÄNGTAR. Nu kan han dessutom göra mig sällskap på systemet.

/ESJ


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Åh vad bra! Jag vill jättegärna läsa den boken! Vi ska alltid ge varandra pepp. Bra idé :)

2010-02-09 @ 20:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0