Life.

Nu är det träning på gång. Ska bara försöka flytta mig från soffan och dra på mig träningskläder. Det var så himla längesen jag var på gymmet så nu måste jag verkligen ta mig dit idag! Det blir så lätt att man skiter i det, men nu så ska jag iväg. Fast att jag hellre hade tränat i 21 graders värme på the tracks på SRJC som Jasmine gör. Eller tränat cheer. Jag är så sugen på att vara med till SM, vore så sjukt skoj!

Har suttit och kollat på lite resor till värmen. Jag ska iväg i år, det bara är så. Är så sugen på Thailand, men jag är osäker på att min budget räcker till detta. Kanske får bli Grekland, vilket jag i och för sig också är sugen på. SOL, BAD OCH DRINKAR. Det är allt jag begär.

/ESJ


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Ah jag onskar att du var har och sprang med mig! Seriost, du och jag ar bast pa att trana tillsammans! Och let me know about Greece! Om du planerar pa att aka dit med vanner, tell me! Love you and miss you!

2010-03-01 @ 18:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0