Mysig morgon

Ja, här sitter jag ensam i sängen med min lilla dator. Hampus har åkt och tränat och jag körde mamma till jobbet imorse (anledning: jag vill kunna ha bilen under dagen), så nu kan jag inte somna om. Men bra ändå för nu lär jag kanske få gjort lite idag. Har kollat lite utbildningar på högskolan och även kikat efter lite jobb. Just nu är jag ju ganska arbetslös, så Hampus ska tvinga med mig till Arbetsförmedlingen idag. Jag vet att jag BORDE gått ditt mycket tidigare, haha.

Igår jag var lite nere. Men jag är så glad att jag har mina fina vänner. Jag kommer nog aldrig kunna beskriva hur glad jag är att ni finns där :). (Det räcker, ni vet vilka ni är).

Idag kl 11 ska jag i alla fall möta upp Lisa på friskis! Skönt att börja veckan någorlunda nyttigt, eftersom att det inte brukar sluta särskilt nyttigt :)

Kanske blir lite nostalgi senare. Med lite bilder. Jag saknar USA. Och snart åker Jasmine dit! Kommer sakna henne, då kommer jag helt plötsligt ha två av mina bästa vänner på andra sidan jorden. Men jag vet ju att dom har det bra så :D

(Hade faktiskt tänkt att ta en bild. Men nej. Klockan är 9 och jag lägger in en gammal på mig och Evve.)

/ESJ



/ESJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0