Sjuka

Hampus har legat och spytt hela natten och jag kände mig verkligen inte bra när jag vaknade. FAN. Detta resulterade i att jag fick hoppa fikan med Jenny & Jossan, hade verkligen sett fram emot det så det var synd! Men känns ju himla dumt att smitta lumpenkämparna. Men hoppas vi kan komma fram till en annan dag då även Lisa kan joina. Typ fredag?

Här kommer i alla fall lite nostalgibilder från USA på oss. Det är sånt man får trösta sig med när man ligger sjuk. Saknar er!













Oj! Vad mycket bilder det blev. Men som sagt, USA är minnen och just nu finns det ingen anledning att lägga upp bilder på mig just nu. (det är inget att se). ;)

/ESJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0