Surround yourself with thoose you love

Vaken!

Vaknade upp jämte min finaste älskling idag och möttes av fina sms på mobilen. Tack! Ni reser mig.
Tänkte slå iväg en pling till Lisa för att kolla om hon ska med till gymmet. Sen blir det antagligen arbetsförmedlingen med Hampus och sen vet jag inte så mycket mer. Men får se till att dagen blir bra i alla fall :)

Jag längtar VERKLIGEN till sommaren nu. Visst snön är fin och mysig och allt sånt, men ändå jag längtar. Förhoppningsvis blir det lite volleyboll och fest i min stuga. Ska kolla runt lite vilka som är på och så hoppas jag på att vi får ihop ett lag. Ja, det är väl en av höjdpunkterna i sommar. Sen hoppas jag ju självklart på en utlandsresa. Vill till värmen NU :D

Ha en bra dag! Bloggar lite senare.

/ESJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0