They forgot about us.

Har i princip legat i soffan hela dagen, med anledningen att jag MÅSTE bli bättre tills imorgon. Fick jobb i två veckor nu så nu blir det säkert lite shopping på HM igen. Ska iväg och hämta ett paket snart jag glömt att jag hade fått, kommer inte ihåg vad det är i. Spännande. Hampus har gjort mig sällskap idag så har inte varit så ensam i alla fall. Men apelsin och vatten är min medicin, hoppas det hjälper!

 

SÅHÄR vill jag att mitt hår ska se ut till sommaren. Gjorde ju lite mörka slingor nu till vintern men nästa gång blir det att få tillbaka allt det ljusa igen. Så himla fint! Sen ska ju solen göra sitt också men ska i alla fall göra det mycket ljusare nästa gång.

/ESJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0