Tisdagen den 16 Februari.

Det har varit en bra dag idag. Började med jobb med supersöta ungar! Det blev lite dockteater på hemgården, några sagostunder och massa lek. I like it! Efter jobbet tog jag en snabbtitt inne på Gina där jag råkade "springa på" Catja & Andreas från Paradise hotell. Det blev fan hysteri bland småtjejer inne på Gina.

Och eftersom jag faktiskt hejade på dessa genier i detta genialiska program så var det faktiskt himla konstigt och roligt att de dök upp, bara sådär. Dom var fina dessutom, söta tillsammans.

Till något annat. Igår var jag med fina Jasmine och vi hade en kanonbra kväll. Hon får mig verkligen alltid att må bra och ger mig styrka. Så skönt att det finns folk man kan sitta och prata med hur länhge som helst. Hade vi inte haft någon klocka eller någon som helst tid att passa så vet jag inte om vi någonsin skulle sluta. En sån vän är hon. Tack.

/ESJ


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Tack själv Elin. Du vet att jag känner detsamma för dig. Det är verkligen feel-good att vara med dig. Du är fantastisk. Tack för orden. KRAM

2010-02-17 @ 20:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0