Vi ses på Hjärtats bar,



Jag fryser ihjäl! Och snön är bara jobbig just nu. Därför har jag tagit på mig varma stickade strumpor och min mysiga halsduk och går runt i här hemma. Skönt!

Dagen började med att jag & Lisa tog oss till gymmet, ska nog dit strax igen. Skönt att vara igång igen! Helgen var väldigt bra, även om det kändes igår att jag shotade 6 cl Sambuca på krogen. Fy fan! Men roligt var det! :) Ska lägga in bilder från förfesten snart.

Idag åkte min fina, underbara vän Evelina tillbaka till USA. Jag hatar att inte ha henne här. Men hon är så himla värd den resan :) Snart är du hemma igen babe!

 

/ESJ


Kommentarer
Postat av: evve

love you<3

2010-02-02 @ 13:58:17
URL: http://evelinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0