Winterland

Godmorgon!

Idag var jag uppe kl 7 för att köra mamma till jobbet (enda chansen att jag får ha bilen på dagen). Och Ja det var verkligen värt det. Nu slipper jag pulsa runt i snön och frysa ihjäl om fötterna, dessutom har jag ställt in bilen i garaget så får en varm bil nu när jag ska till gymmet.

Jag funderar lite på att byta gym när mitt kort på friskis gått ut. Dock är det ett tag kvar men är lite sugen på Studio aktiv. Det verkar himla bra där! Så i så fall blir det att svettas med Evve & Nix istället. Men får se, låångt kvar. Nu ska jag i alla fall snart till gymmet med Lisa. Sen blir det förhoppningsvis lunch med Hampus i stan :)

/ESJ

Kommentarer
Postat av: evve

haha ja kom o svettas me oss ist :D hihihi<33

2010-02-03 @ 02:58:38
URL: http://evelinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0