2010, svårt att skriva

Är det inte det då? Jag vill skriva 20010, att inte kunna skriva två nollor får jag vänja mig vid.

Men som många har sagt, ett nytt år nya möjligheter. Detta kommer bli ett bra år, jag har världens bästa vänner/familj och världens bästa pojkvän, så i deras närvaro och med fokus på dom kan det inte bli dåligt :) Och igår firade vi ju såklart! Hade det jättebra. Åt middag med vännerna och sen var det F E S T. Det var dans, spel och allsång. Sen hände det lite skit i slutet, sånt som förstör. Men det fick bli så.

Vi ser till det positiva istället, alltså den större delen av kvällen :D !

Nu ska jag krypa ner hos min helt underbara pojkvän. Imorgon ska jag hämta mamma så ska vi titta ut 20 årspresent. 1 vecka kvar nu!

 

/ESJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0