So I keep doin' my own thing

DAMN. Vad roligt jag hade det igår!

Min helt underbara pojkvän tog mig till en jättemysig resturang i Göteborg där vi åt jättegod italiensk middag. Och sen var ju allt som sagt hemligt. Men vid Heden kom Anna & Tobias och hämtade oss och jag blev så jäkla förvånad! Men roligt var det :)

Sen bar det i alla fall hem till Tobbe för förfest och lite senare så drog vi oss in till staden där vi spenderade kvällen på Gretas! En gayklubb, haha. Fan va roligt vi hade! Bästa utekvällen på länge :)

TACK min kära Hampus för en jättebra kväll, och Anna & Tobbe med såklart!

Carolina Gynning är btw fantastisk. Har läst lite i Ego woman. Grymt!

Bild från planetgynning.com

/ESJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0