TGIF!

Äntligen fredag! Varslad från jobbet tillsammans med typ 50 andra, det ska supas bort imorgon och jag ska ha så jäkla roligt :D
Idag är jag egentligen ensam. Mamma och pappa ska på bio och Hampus spelar tennis, mina vänner är antingen ute och partajar (och det orkar ja inte idag) eller är med sina pojkvänner :). Men vadå ensam? Jag är inte ensam, jag är med mig. Och det är jävligt bra :)

Fast det kanske inte blir så himla mycket tid med mig själv ändå. Ska ut och äta med mamma och pappa nu innan bion och sen kanske jag åker och kollar på Hampus match :) Är i alla fall sjukt hungrig! Så Thai silk passar braaa.

Ska fixa mig lite nu! Kanske bloggar mer senare, eller imorgon!

/ESJ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0