Ambitions

Det har varit en väldigt bra dag, trots att det är måndag. Tiden på jobbet gick snabbt och sedan har jag i princip bara passat Leon. Vi har lekt och sett på Nicke nyfiken, Mumintrollet & Karlson på taket. På tal om filmer, filmen jag såg igår var ju som sagt så himla bra. Och håll i hatten nu, jag fällde några tårar, I EN FILM AV FARES-FARES! Ni som sett tidigare filmer av honom, som Jalla Jalla och Kopps vet att det är Komedier rakt igenom. Men det var lite sorgligt, och jag gråter till allt som är sorgligt. Haha.

Just nu sitter jag och söker lite jobb/sommarjobb. Mitt i allt sökande ska jag göra ett internetköp. Såg ett bar sjukt snygga skor på jobbet idag så jag får nog ta mig in på HM:s hemsida och slå till. Dom ser inte riktigt ut som på bilden men nästan. Dom är från barnavdelningen också så kostar bara 149 kr.  Jag älskar gladiatorsandaler. 


/ESJ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0