Hur fan är det möjligt?

Seriöst. Jag fikade med Elin efter jobbet och sen skulle jag åka och träna. Igår var jag jättenoga med att lägga ner alla träningskläder så att jag inte skulle glömma något. Men ändå, när jag kommer till gymmet ser jag att jag glömt träningsbyxorna och sporttop! Det är fruktansvärt irriterande. Får köra lite workout här hemma nu och träna hårt i helgen istället. Men hur blir det såhär? Hittar dessutom inte kläderna nu.

Det var himla roligt att träffa Elin idag! Mer fikastunder med henne i fortsättningen är en sak som är säker. Finns alltid så mycket att prata om :)

Nu ska jag baka bröd. Vuxenpoäng eller tantpoäng? Gott och roligt i alla fall.

/ESJ

Kommentarer
Postat av: Elin

åh nej vilken otur, hatar när det blir så :(

jag hade med jätteroligt :D repris snart!



baka bröd ger i alla fall massa bra poäng, för det är gott!!!

2010-03-11 @ 22:24:17
URL: http://elinternander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0