My pain, your thrill

Idag är jag glad :) Har haft en bra dag på jobbet och sen blev det ett skönt träningspass. På vägen till Hampus åkte jag förbi hallen för att hälsa på dessa underbara MFC:are som tävlar till DM på lördag. Ska bli så roligt!
Just nu är jag väldigt trött vilket inte är något ovanligt nuförtiden, i alla fall inte på kvällarna. Men men, så är det väl att ha ett 7-16 jobb, och jag klagar inte! Är glad för varje vecka jag får stanna på HM just nu.

Jag vill verkligen se The box, en ny film med Cameron Diaz och James Marsden som verkar sjukt bra. Den ska ses snarast möjligt! Älskar filmer där man börjar tänka, hur hade jag gjort?



/ESJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0