Ord&andrasaker

Nu är det verkligen helg snart och det ska bli så himla skönt!
Min morgon var HEMSK. Jag vaknade och fattade ingenting, tankarna bara flög runt i huvudet. Var är jag? Vad gör jag här? När börjar jag jobba? Tycker inte om att vakna i panik men nu är det lugnt. Pratade lite med Jasmine innan, så himla rolig att höra henne igen. Det har jag saknat!

Har dessutom haft en liten pratstund med Jossan om bland annat sommaren. Har en känsla av att denna sommaren kommer bli väldigt väldigt bra. Bra folk och bra väder hoppas jag på, det första är ju redan klart.

Nej, nu ska jag sluta flumma och krama min Hampus som anländer snart.

/ESJ

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja det är en sån tröja du har. Jag tvättade min första gången häromdagen och följde tvättråd och allting. Men jaa den blev några storlekar mindre!! och nu har jag ändå dragit ut den. Så måste du inte tvätta den, Låt Bli!! hehe

2010-03-19 @ 11:56:14
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0