Smile, cause you deserve to.

Ännu en dag har passerat och jag vet inte riktigt vad jag gör på dagarna. Eller jo, jag jobbar och tjänar pengar så att jag kan göra massa roligt för dom sen. Och så tränar jag, träffar vänner. Sånt man mår bra av! Men det känns ändå som att dagarna bara försvinner på något konstigt sätt.

Imorgon är det jobb som gäller igen och sen ska jag förhoppningsvis träffa Elin,, på kvällen blir det träning. Jag ska äta tillsammans med Hampus & familj nu, spenatsoppa står på menyn. Det är ju så himla gott. Och fotbollsmatch får stå för kvällsunderhållningen. Ska verkligen försöka sova så snart som möjligt så jag är pigg imorgon.

Bjuder på en fin bild från balen på mig och vännerna. Minnen! Jag vill ha sommar så man kan bli så brun igen. Eller en USA-resa.

/ESJ


Kommentarer
Postat av: evve

JAG SAKNAR SVENSK HÄLSOSAM MAT !

hahahah

och ja saknar diiiiig

snart snart ses vi :D

hihiihi looooove <33

2010-03-11 @ 02:42:38
URL: http://evelinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0